onsdag 3 juli 2013

Cykeltvätt, Benpass på gymmet och Engelsk fudge.

Ibland planerar man lite dåligt. Igår skulle jag ta och tvätta cykeln lite mer noggrant och eftersom jag inte har nån slang utanför huset tänkte jag att det lika bra att krångla in den i duschen. Sagt och gjort så började jag tvätta av och skölja främre delen av den. Längre än så hann jag inte för jag skulle iväg och träna med kompet inför helgens bröllop. Sångövningen gick bra men jag har inte hunnit tvätta kvar cykeln. Halvt ren står den där och ska få lite tid och tvätt imorgon igen så den kommer vara så fin så tills nästa gång det är dags att ge sig ut. Vilket lär vara rätt snart.

Idag har det hunnits med ett och annat. Jobb, powernap, matmarknad och häng med min vän Rebecca. Övningskörde med pappa och har avslutat kvällen men ett hejdundrans härligt benpass på gymmet med en kompis. Man tar ju alltid i lite extra när man har nån som kollar på. Första riktiga benpasset sen sträckningen i November och det kändes helt okej. Kan inte maxa på allt men kan åtminstone köra med lite mer vikter nu. Kul! Är lite rädd att jag inte kommer kunna gå imorgon. Låren känns lite som att någon kört över dem.

Preworkouten blev chorrios och chickenfajitas och återhämtningsmålet blev en gratis gainomax och Engelsk fudge. Hört att man bygger grymma muskler på det. Men det är ju inte Matmarknad varje dag!

Nu ska jag ta det lugnt, lyssna på jazz och ladda för en lika bra dag imorgon.

Litet badrum, men vill man så går det med lite envishet. 
Mums! 
Dessa såg också väldigt aptitliga ut :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar